Os axóuxeres son obxectos sonoros de cores moi vivas para entreter aos cativos e cativas. Este blogue pretende ser un espazo onde poder realizar o intercambio de experiencias, amáis dunha proposta motivadora de integración das TIC ás miñas clases. Desexo que sexa enriquecedor e motivante para a vosa e a miña formación.

miércoles, 28 de octubre de 2015

Potencias y Raices

Unidad 3: Potencias y raíces
Web interactivas
Jclic y Otras lenguas
Potencias
Potencias
Operaciones: Potencias
POTENCIA DE UN NÚMERO NATURAL II
EU - GA - VA
POTENCIAS III
CA - EU - GA - VA
Potencias de base 10
 
Descomposición en factores primos
 
Aplicar potencias al cálculo del m.c.m y m.c.d.
  
Raíz cuadrada exacta
Raíz cuadrada entera
 
Problemas
RESUELVE PROBLEMAS
EU - GA - VA
Multiplicar por descomposición
  
 
AUTOEVALUACIÓN
EU - GA - VA
ACTIVIDADES DE REPASO
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
REPASO: 1 2 3 4 5 6

No hay comentarios:

Publicar un comentario