Os axóuxeres son obxectos sonoros de cores moi vivas para entreter aos cativos e cativas. Este blogue pretende ser un espazo onde poder realizar o intercambio de experiencias, amáis dunha proposta motivadora de integración das TIC ás miñas clases. Desexo que sexa enriquecedor e motivante para a vosa e a miña formación.

sábado, 1 de junio de 2013

Comenza Xunio



Vaya flojera con esta calor!


Empeza o bo tempo e parece que iso nos afecta, éntranos certa "modorra" ou frouxidade de corpo. Ai! Cómo aféctanos o tempo!

La flojera

¡Ya se me metió de nuevo
la flojera...!, ¡qué flojera!

Y resulta que es tan perezosa
que ni juega
ni deja jugar;
no me deja hacer otra cosa
que echarme junto a ella
a descansar.

¡Ya se me metió de nuevo
la flojera...!, ¡qué flojera!

Aunque, ¿sabes por qué no me enojo?
Te diré: es que me doy cuenta
que en verdad
me gusta ser
un poco flojo. 

La il·lustració és de Sonja Wimmer.

POESÍAS

Todas as palabras serven para facer poemas. Só hai que colocalas de forma que soe agradable a quen as escoita ou a quen as le.
Esta vez substituimos nomes, adxectivos e verbos do poema de Álvaro Cunqueiro "No niño novo do vento".

No hay comentarios:

Publicar un comentario